Over ons

The Dutch Deal, Ondernemers voor Ondernemers! 

In 2013 was de Nederlandse economie klaar voor iets nieuws, maar wat? Het antwoord is eenvoudig: de mogelijkheid bieden een beter rendement te verkrijgen op spaargeld door te investeren in Ondernemers die op zoek zijn naar financiering. Dit antwoord is de bestaansreden van The Dutch Deal. 

In 2014 is The Dutch Deal gelanceerd als hét online crowdfunding platform van Nederland. Met unieke service componenten als een end-to-end geautomatiseerd financieel proces, onder toezicht van de AFM/DNB, een management omgeving voor investeerder en ondernemer, biedt The Dutch Deal een concurrerend en vernieuwend platform aan Ondernemend Nederland.

"The Dutch Deal gelooft in crowdfunding als dé nieuwe manier van financieren."

Met een laagdrempelig maar maximaal risico beperkend platform creëren we een win-win situatie voor het bedrijfsleven en de investeerder. Samen beter!

 

Het team


Crowdfunding is de trend! Veel meer dan slechts een investering, het is de marketingtool om een netwerk op te bouwen voor je propositie. De crowd voor de ondernemer, samen sterker!

The Dutch Deal is opgericht door Edwin Welner en Helga van der Steen. Beide, vanuit hun specifieke expertise, zijn dagelijks betrokken bij The Dutch Deal. Edwin heeft een bedrijfskundige achtergrond en ondersteunt bij de beoordeling van de business plannen welke bij The Dutch Deal worden ingediend. Helga heeft een organisatiekunde achtergrond, zij is verantwoordelijk voor de generieke bedrijfsvoering van The Dutch Deal, waartoe de kwaliteit van de back-end behoort. Om het team te versterken is financiele expertise aangetrokken, Dirk Neerhoff is als aandeelhouder aangesloten bij The Dutch Deal, hij ondersteunt bij alle financiele vraagstukken.  Alle drie de aandeelhouders hebben een aanmerkelijk belang van 20% of groter, geen van de afzonderlijke aandeelhouders heeft een belang groter dan 50%. Samen met de partners verzorgen zij de dagelijkse service en dienstverlening van The Dutch Deal.

Samenwerken, coöperatief zijn en uitdragen is het nieuwe motto voor de Nederlandse samenleving. Een mooie ontwikkeling die we graag willen steunen. Onze bijdrage aan de vernieuwing van ondernemingen en de vooruitgang van de economie in Nederland.

Toegewerkt naar een product wat staat voor wie we zijn; transparant, eerlijk en betrouwbaar, samen gemaakt, gedeeld met ons publiek, groot gemaakt door de crowd! 

Maatschappelijk actief

The Dutch Deal draagt maatschappelijk ook haar steentje bij! Wij zijn lid van "De Club van 1000", waarmee we jaarlijks de Stichting (Z)onder Dak ondersteunen met onze bijdrage. Deze stichting, opgericht door Hugo en Piet van Rooij, zet zich in voor daklozen en bedenkt oplossingen, passend bij de levenstijl van deze groepering. 

Vanuit hun omgang met daklozen hebben ze de “Snoose” bedacht, een slaapdoos met ongekende mogelijkheden. Een uitvinding die wat Piet en Hugo betreft een wereldwijd succes kan worden. Niet om er zelf stinkend rijk van te worden, maar juist om mensen die dat nodig hebben -daklozen, vluchtelingen en slachtoffers van rampen- te helpen aan een eigen plek.

Meer weten of dit fantastische initiatief van Hugo en Piet? Klik hier voor meer informatie.

Partners